سه شنبه ۱۵ آبان
رازچشمان شعری از سکینه احمدوند
از دفتر دلتنگی ها نوع شعر قطعه
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ ۱۲:۴۹ شماره ثبت ۷۲۶۶۲
بازدید : ۵۷۴ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب سکینه احمدوند
|
بگو از رازچشمانت چه داری درنگاه خود
که این بیچاره دل هردم توراورد زبان دارد
بگو بیتی برای من ازعشق و شور واحساست
که ابیات توای شاعر زچشمانت نشان دارد
نمیدانم چه میخواهم ازآن چشمان گیرایت
هزاران حرف پنهان را برای من عیان دارد
تورامیخواهمت با جان توراای اوج رویایم
چه سازم بادل شیدا که عشقی بیکران دارد
غزل چشمان گیرایت ردیف شعر موهایت
بگو صدمثنوی امشب که دل میل جنان دارد
عیان شد راز عشق من شدم قربانی چشمت
بگو آیا دلت یارا مرا در خود نهان دارد؟؟
#س_احمدوند
|
نقدها و نظرات
|
عرض ادب واحترام ممنون ومتشکرم ازنگاه زیبای شما | |
|
عرض ادب واحترام ممنون ومتشکرم زنده باشید | |
|
عرض ادب واحترام ممنون ومتشکرم ازنگاه زیبای شما پاینده باشید | |
|
عرض ادب و احترام ممنون ومتشکرم ازحضورسبز شما | |
|
عرض ادب و احترام ممنون ومتشکرم ازنگاه زیبای شما
پاینده باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود