جمعه ۲۵ آبان
|
آخرین اشعار ناب سعید فلاحی
|
■ چه فرقی می کند کدام سوی دنیا باشیم
در کوچه پس کوچه های شلوغ بمبئی
یا خیابان شانزلیزه پاریس
دور یا نزدیک!
دلتنگی،
دمار آدم را در می آورد
پای عشق که در میان باشد.
■ میان این همه مردم
یکی کجاست؟!
تا یارِ رفته را،
به برم باز پس دهد.
■ قایم باشک بازی هایمان را، یادت هست؟!
بار آخر ؟
من تا ۵۰ شمردم
و تو دستِ پدرت را گرفتی، رفتی!
دیگر نیامدی
اما من هر روز
چشم می گذارم، همان کوچه را
هر جای این دنیا پنهان شده ای
وقتش رسیده،
بیرون بیایی...
■ چشم های من
سفره انداخته اند!
بیا…
پیش از آنکه بیات شود
نگاه تازه ام
■ کلامِ تمام شعر هایم
چشم های توست
لال شده اند
شعرهایم
از وقتی رفته ای.
#چامک
#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
|
|
نقدها و نظرات
|
درودتان جناب مودب ممنون از لطف و نظرتون | |
|
درود بیکران جناب رفیعی عزیز سپاسگذار شما هستم برقرار باشید | |
|
عرض ادب و ارادت استاد طهناسبی عزیز سپاس بیکران سلامتی و صحت شما را خواستارم | |
|
درو بر شما استاد عزیزم جناب انصاری ممنون و متشکر موفق و موید باشید | |
|
عرض ادب و احترام سرکار خانم یوسفی لطف شما مستدام موفق و موید باشید | |
|
درود و ادب و احترام ممنون جناب نیکوفر | |
|
درود واحترام سپاسگذارم | |
|
درود استاد طهماسبی شادکام باشید | |
|
درودتان سپاسگذارم | |
|
درودتان ممنون | |
|
سلام و عرض ادب و احترام سپاسگذارم | |
|
درودتان ممنون از شما در پناه حق | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دست مریزاد،
درودتان ارجمند