سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
    17 شوال 1445
      Thursday 25 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۶ ارديبهشت

        الله

        شعری از

        مهران عابدینی (کاغذ)

        از دفتر اشعار ناب من نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ جمعه ۹ فروردين ۱۳۹۸ ۰۳:۳۱ شماره ثبت ۷۲۴۸۰
          بازدید : ۴۰۲   |    نظرات : ۶

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر مهران عابدینی (کاغذ)
        آخرین اشعار ناب مهران عابدینی (کاغذ)

        ستایش خدا را که نامش قدیر است 
        که نام چو آیینه فامش بصیر است 
        فلک مُلک و باران شراب خداوند 
        زیاد است شرابش که جامش کبیر است
         
        به نام خدایی که روحش رحیم است 
        خداوند دانا که لوحش علیم است 
        جهان، کوه و کارون زِ آنِ خداوند
        که کیهان و کارون و کوهش عظیم است 
         
        همانا که صدیق الانسان خلیل است 
        که والله هوَ القاض الانسان وکیل است
        بشر لا قِیمتُ والله یُقَدِّر 
        کتابُ الله ، هوَ القران جلیل است
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        شنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ ۲۳:۴۷
        به شعر ناب خوش آمدید خندانک
        مهران عابدینی (کاغذ)
        مهران عابدینی (کاغذ)
        يکشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ ۱۲:۵۴
        ممنونم استاد❤️
        ارسال پاسخ
        همایون طهماسبی (شوکران)
        شنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ ۱۵:۱۵
        درودتان
        خندانک خندانک خندانک
        مهران عابدینی (کاغذ)
        مهران عابدینی (کاغذ)
        يکشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ ۱۲:۵۵
        ❤️🌹🥀
        ارسال پاسخ
        کبری یوسفی
        شنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ ۱۷:۰۵
        سلام بزرگوار به شعر ناب خوش آمدید
        بسیار عالی بود الله پشت پناهت
        موفق باشید وموید خندانک خندانک خندانک سال نو مبارک خندانک خندانک
        مهران عابدینی (کاغذ)
        مهران عابدینی (کاغذ)
        يکشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ ۱۲:۵۵
        ممنونم خانم یوسفی🙏
        ارسال پاسخ
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0