جمعه ۲ آذر
مست شوم برای تو شعری از مهدی تنهائی
از دفتر شب های مهتابی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ ۰۰:۵۰ شماره ثبت ۷۲۱۳۰
بازدید : ۶۰۸ | نظرات : ۲۵
|
آخرین اشعار ناب مهدی تنهائی
|
#م_ت_
تا به کجا کشانیم ....از سر نا توانیم ...منکه به هر هوا شوم...
از سر آن هوای تو
چشم تو کا سه ی شراب...درد دل و حال خراب...درد، به جان چو می خرم...
تا که رسد شفای تو
باک ز حد شرع نیست... گو ی که جرم عشق چیست...منکه به دین تو شدم...
مست شوم برای تو
اسب خیال خود بران...دل به سرای خود کشان...دل چو رود راه خطا...
آن همه از خطای تو
هر چه کنی جفا کنی...روی که نه غفا کنی...نزد خدا ی خود برم...
شِکوه من از جفای تو
رام، دل از کام تو شد... عقل و حیا خام تو شد... رعشه به جان دل چو زد...
ساز پر از نوای تو
#م_ت_
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس از توجه و الطاف کریما نه تان استاد استکی عزیز | |
|
سپاسگزارم استاد بانو حکیمی عزیز زنده باشید | |
|
سپاسگزار لطف بیکرانتان هستم بانو یوسفی عزیز زیبا چشمهای شماست ...زنده باشید | |
|
سپاس جناب دکتر بخارائی عزیز | |
|
سپاس از حضور گرم و پر مهرت دوست خوبم همایون خان | |
|
سپاسگزار توجهتان هستم جناب انصاری عزیز | |
|
درود متقابل بر شما جناب نوری عزیز | |
|
سپاسگزار حضور پر مهرتان هستم بانو طاهری عزیز | |
|
سپاس از توجهتان جناب نوش آ ذری عزیز | |
|
سپاسگزار مهرتان هستم جنا ب اسما عیل وندی عزیز | |
|
سپاس از مهرتان جناب نصرتخواه عزیز | |
|
سپاسگزارم دوست خوبم همایون خان عزیز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
مزین به نقد نافذ جناب نوش آذر گرامی