يکشنبه ۴ آذر
آهوی عمر شعری از محسن نظری
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ۱۴:۴۸ شماره ثبت ۷۲۰۸۷
بازدید : ۴۶۹ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب محسن نظری
|
شَک میکنی به خویش و به باوَر نمیرسی!
ای زندگی! ... چرا تو به آخَر نمیرسی؟
این روزهایِ بد ، ... دو برابر که میدَوی ،
می بینی آخرش ، دو بَرابر ، نمیرسی!
هر قَدر بال و پر بزنی ، سَمتِ اوج ها
گُنجشکِ من! به پای کبوتر نمیرسی
آه ، ای نهالِ کوچکم ، این رسم زندگیست
قد می کشی! ... ولی به صِنوبر نمیرسی
آهویِ عُمر ، رفت و تو پایَت شکسته است!
بیهوده است ، ... جانِ برادر! نمیرسی
از دردِ زندگی به کِفایت کشیده ایم ،
ای مرگِ نازنین ، تو چرا سَر نمیرسی؟
#محسن_نظری
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
نومید و زیبا بود