جمعه ۲ آذر
رفتنت شعری از زینب رستاک
از دفتر شعرناب نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ۰۱:۳۲ شماره ثبت ۷۱۹۵۲
بازدید : ۷۹۱ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب زینب رستاک
|
بارفتنت انتظار،را فهمیدم
تاریکی کوچه سار،را فهمیدم
در این شب طولانی بی فرجامی
معنای بلند دار،را فهمیدم
زینب رستاک
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا بود