سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
    15 شوال 1445
      Tuesday 23 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۴ ارديبهشت

        هبوط

        شعری از

        محمدرضا کریم پورآذر

        از دفتر شعرناب نوع شعر سپید

        ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ ۱۳:۵۶ شماره ثبت ۷۱۹۱۲
          بازدید : ۳۷۷   |    نظرات : ۴

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر محمدرضا کریم پورآذر
        آخرین اشعار ناب محمدرضا کریم پورآذر

        شعر از جناب عارف انسان
         
        آی پیدا شده ترینم
        من صرف نظر از سیب،  تورا پر بار میدانم
        طعم این سیب و خطا را در جوار یار میدانم
        تکه ای سیب در دهان آسیاب شد و فریاد تُف کردم که :
        من آن چهار پای بد منظر نیستم که به خوراک از پیش ساخته ی خود قانع باشم
        من جایی طلب دارم که موسی دیگری فرعون خودم
        خوردم
        آسمان طبل و دهل شد کوه ها جیغ زنان
        پلک ها افتادند
        .
        .
        اینجا زمین است
        سرد
        جنگلی آتش خواهم زد
        ای زمین سوم از سیاره ی خورشید
        تعظیم کنید
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        سعید فلاحی
        سه شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ ۰۵:۰۱
        درود شاعر فرهیخته

        سروده ای ناب و زیبا از شما خواندم

        استمرار موفقیت و پیشرفتتان را آرزومندم

        در پناه حق

        خندانک خندانک خندانک

        خندانک خندانک خندانک

        خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک خندانک

        خندانک خندانک
        خندانک خندانک

        خندانک
        خندانک

        خندانک با آرزوی بهترین ها خندانک
        کبری یوسفی
        پنجشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ ۱۳:۱۸
        سلام بزرگوار
        زیباست
        موفق باشید درپناه خدای بزرگ
        خندانک خندانک خندانک
        محمدزبیر براهویی (میم دادخواه)
        سه شنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۸ ۲۱:۲۳
        درود خندانک

        عالی بود خندانک
        علیرضا ناظمی ناظم
        پنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۸ ۰۹:۳۸
        درود بر شما
        زیبا بود
        برایتان آرزوی موفقیت دارم
        سربلند باشید
        تا همیشه ایام
        خندانک خندانک خندانک را
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0