جمعه ۲ آذر
انسان چشمانِ مرا چشم تو حیوان میکند شعری از محسن مهرپرور ( م مهر)
از دفتر مهر نوع شعر
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۱ ۰۴:۴۵ شماره ثبت ۷۱۷۹
بازدید : ۷۶۲ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر محسن مهرپرور ( م مهر)
آخرین اشعار ناب محسن مهرپرور ( م مهر)
|
انسان چشمانِ مرا چشم تو حیوان میکند
وقتی نگاهم میکنی،احساس ،طغیان میکند
در ابتذال بوسه ها ، عرفانِ لبهای مرا
مشروب سرخ لعلِ تو، درگیرعصیان میکند
در بستر تن دادگی،دامانِ تب دارِ تو را
دستِ غریزه میدرد،عریانِ عریان میکند
نرمی اندام تو را ، درعمق تاریک زمان
آغوش من میبلعد و درخویش پنهان میکند
زوزه ی گرگی میجهد ،از حلق شب بر چهره ات
آن صورت ماه تو را ، ابری پریشان میکند
انسان چشمانِ مرا چشمِ تو حیوان میکند
آری مرا این عاشقی با خاک یکسان میکند
م مهر
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.