يکشنبه ۴ آذر
نپرس از حال من شعری از ایرن قيدي
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۷ ۰۴:۵۵ شماره ثبت ۷۱۷۸۶
بازدید : ۵۳۸ | نظرات : ۲۵
|
آخرین اشعار ناب ایرن قيدي
|
در اين دوران نامردي
كه خنجر ميزنند از پشت
در اين روزها كه مرد زن را
بكوبد با لگد يا مشت
در اين آشفته بازارها
در اين اوضاع و احوالي
كه هيچ كس تا نباشد كار
نمي پرسد ز ما حالي
زماني كه محبت را
درون كيفِ پول جويند
براي يك شب همخوابي
دروغ ها كه نمي گويند!
تو دوراني كه عشق حتي
شده بازيچه و خنده
همه حساي خوب ما
به حتي ثانيه بنده
نپرس از حال من بايد
بگويم خوب و عالي ام
تو نيستي و نمي داني
دقيقا در چه حالي ام
تمام حالم اين روزها
جوابش عالي ام ممنون
تو هم ميفهمي اين حال و
ميگي شكر با لب خندون!!
ايرن
|
|
نقدها و نظرات
|
درود فراوان بسيار سپاسگزارم از مهر بيكرانتون 🌹🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه زیبایی است