دوشنبه ۵ آذر
پراز نور وستاره شعری از احمد نصرتی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ۲۲:۰۲ شماره ثبت ۷۱۴۵۴
بازدید : ۲۴۵ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب احمد نصرتی
|
وقتی از پنجره چشمم به افق می افتد
-یا سبکبالی برگی در باد-
-یا که در باغ نگاهم به بلندای درخت-
یکنفر هست به من میگوید:
گوش کن تا نفس باران را بشنوی در دل شبهای کویر
وبه اندازه دریا بروی تا به فراموشی خاک
...و در آن لحظه دلم می گیرد
وتنم خورشیدی است گرم وسوزنده وداغ
و پراز نور وستاره میروم در دل باران به خدا فکر کنم...
|
نقدها و نظرات
|
قدم رنجه کردید بانوی واژه ها درود فراوان | |
|
چشمه مهرتان مدام ، برقرار باشید. | |
|
قدم رنجه کردید. درود فراوان ممنون برای نگاه زیبایتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما
زیبابود