جمعه ۲۵ آبان
گنجشک ها... شعری از سعید فلاحی
از دفتر گنجشک ها... نوع شعر پریسکه
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ ۱۴:۵۵ شماره ثبت ۷۱۳۸۶
بازدید : ۵۴۸ | نظرات : ۳۵
|
آخرین اشعار ناب سعید فلاحی
|
♡ نه تو فراموش مي شوي
و نه من
اين كوچه ها،
درختان
گنجشک ها
مغازه ها
تمام پيادهرو هاي اين شهر
تو را به يادم مي آورند
♡ حسودی ام می شود
به گنجشک ها
همین که هر روز
سفره ی مهربانی ات را
برایشان می تکانی!
♡ باران را اشاره می کنی
و گنجشک های روی شاخه!
می گویی:
گنجشک ها زیر باران چتر بر نمی دارند!
آرام
کنج بغل هم کز می کنند
و صدای دوستت دارم
قلبشان را حس میکنند.
♡ و من به تنهایی درختی فکر میکنم
که در زمستان
برای کوچ گنجشک ها
و ماتم تنهایی اش
غصه خواهد خورد.
♡ من تو را دوست دارم
و سکوت کنم
مثل گنجشکی تنها بر روی سیم برق
فکر می کنم
با سکوت میتوان
غرورم را حفظ کنم
اما
احمقانه است وقتی
شعرهایم آنقدر ساده اند
که کودکانه
لو می دهند
من تو را دوست دارم!
♡ دلم
پر میکشد
در هوای تو
انگار
تمام گنجشک های جهان
در قلبم لانه کرده اند.
سعید فلاحی
(زانا کوردستانی)
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض ادب سپاس از مهر و حضورتان سلامت و کامیاب باشید | |
|
درودتان شاعر فرهیخته جناب جلائی والا مقام سپاس از حضور گرمتان موفق و موید باشید | |
|
درودتان جناب زارعی بزرگوار سپاس و منت از حضور و رای و نظرتون پاینده باشید و سربلند | |
|
درود سرکار خانم داودی عزیز ممنون از لطفتون پیروز باشید | |
|
درود و صد درود سپاس از شما در پناه حق | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و موثر بودد