يکشنبه ۴ آذر
وجودت نازنین شعری از شهرام عمرانی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ۱۷:۴۱ شماره ثبت ۷۱۲۷۴
بازدید : ۴۰۰ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب شهرام عمرانی
|
وجودت نازنین و ~هر نگاهت مهر انگیز است
خوشم شادم تو را دارم ~حضورت روح انگیز است
چه شبها بهر خواب من ~به بیداری سحر کردی
فدای آن رخ تابان ~که هر آن شورانگیز است
غنیمت میشمارم ~لحظه لحظه با تو بودن را
که هر برهه شکوهت را مزیّن شد ~دل انگیز است
خداوند خالق عشق و ~تو هم معنای آن عشقی
اگر دنیا گلستان بی تو باشد ~رعب انگیز است
تمام مال و عمرم را ~فدایت میکنم مادر
جنان گر زیر پای تو مباد ~زشت و غم انگیز است
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر استاد بزرگوار سپاس از حضورتان بلی حدودا درپناه خدا جاودان بمانید | |
|
درود بر بانوی بزرگوار سپاس از حضورتان در پناه حق سرافراز بمانید | |
|
درود بر شما سپاس از حضورتان در پناه حق | |
|
درود بر بانوی گرامی از همراهی و حضورتان سپاسگذارم در پناه حق ماندگار باشید | |
|
درود بر استاد طهماسبی بزرگوار سپاس از حضور مهرتان در پناه حضرت حق سربلند بمانید | |
|
درود بر جناب فلاحی بزرگوار سپاس از لطف نظر و حضور پر مهرتان در پناه حق جاودان بمانید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا بود
جسارتا قوافی؟