پنجشنبه ۲۴ آبان
گذشت شعری از مرتضی سلیمی
از دفتر دل نوشته ها نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ۱۲:۳۴ شماره ثبت ۷۱۱۲۲
بازدید : ۳۴۱۱ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب مرتضی سلیمی
|
کارِ ما با زندگی از بازی و (لِی لِی) گذشت
جنگ بازی با تفنگِ ماش وفوت و (نِی) گذشت
شد غزل همپای من در دُور دُورِ زندگی
یک خیابان شعر پروین از میان (جِی) گذشت
زندگی در کوچه ی تند دقایق می دوید
در نگاهم مثل طوفانی که میشد (طِی) گذشت
از بخار روی فنجان دلم چیزی نماند
چای داغ نوجوانی های من از (دِی) گذشت
قدِّ انگشتی من از حلوای دنیا خورده ام
گیر کرده در گلو، با سرفه (پی در پی) گذشت
گلّه ای از آدمیم و در چرا در مانده ایم
تیغ قصاب اَجَل بر ما که میزد (هِی) گذشت
خانه ام ویران و دل در گیرو دار آرزو
گرد پیری بر سرم عمر و جوانی (کِی) گذشت
خسته ام از صورت زرد به ظاهر سرخ رنگ
از جواب حال و احوالی که با یک (اِی) گذشت
|
|
نقدها و نظرات
|
ممنونم بزرگوار زیبا طبع شماست🙏🙏🙏🙏 | |
|
طبع هنرمندانه شما زیباست ممنونم از لطفتون مانا باشید🙏🙏🙏 | |
|
عالی طبع شماست درود ممنونم از محبتتون🙏🙏🙏🙏 | |
|
سلام طبعتون شعر پسنده ممنونم بزرگوار🙏🙏🙏 | |
|
سلام ممنونم از لطفتون مانا باشید🙏🙏🙏🙏🙏 | |
|
درود ممنونم از لطفتون 🙏🙏🙏🙏🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.