جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر نرگس فتحی زاده(موژان)
آخرین اشعار ناب نرگس فتحی زاده(موژان)
|
مثل پاییز شدم ساکت و سرد
همچو برگ از نگهت افتادم
دیرگاهیست که تنها شده ام
نگران از وزش یک بادم
وحشت از مرگ ندارم دیگر
عابران درد مرا میخواهند
قطره های تر باران نم نم
بی تو آرام ز من میکاهند
قصه ی تلخ مرا باور کن
قصه ام قصه ی برگی تنهاست
سبز بودم تو مرا پژمردی
واژه ی عشق دگر بی معناست
ای که گفتی ز غمت میمیرم
کاش امروز مرا می دیدی
بی تو خشکیده وجودم انگار
تو مرا ساده ز هم پاشیدی
چشم در راه بهارم اما
پر ز پاییزم و سرگردانم
باد یک روز مرا خواهد برد
رو به پایانم و خود میدانم.
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما شاعر محترم بسیار خرسندم از توجه و همراهی شما بنده جسارتی در فرمایشات شما نمیبینم سعی بنده بر این است که با سرودن شعر حال دلم خوب شود و مخاطبین نازنینم شعرهایم را بخوانند و توجه کنند به هر حال هر کسی هم نظری دارد و من به نظرات شما احترام میگذارم شاد و برقرار باشد | |
|
درود بر شما بزرگوار سپاس از همراهی شما قدردان حضور پر مهرتان هستم شاد و برقرار باشید | |
|
درود بر شما شاعر گرانقدر سپاس از همراهی و توجه شما پایدار باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
قصه ام قصه ی برگی تنهاست
سبز بودم تو مرا پژمردی
واژه ی عشق دگر بی معناست
همیشه سبز باشی نازنینم