جمعه ۲ آذر
شاکی ام شعری از علیرضا آرین مهر
از دفتر هیمالیا نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۵ بهمن ۱۳۹۷ ۱۷:۲۷ شماره ثبت ۷۰۸۷۱
بازدید : ۶۲۶ | نظرات : ۱۳
|
دفاتر شعر علیرضا آرین مهر
آخرین اشعار ناب علیرضا آرین مهر
|
دسـت من نیســت اگـر محو تماشـای توأم
دل اسیـرت شــد و بـازیچـهء رؤیـای توأم
.
حاصـلِ نـاز دو ابـرو و دو چشمت به نظر
بی نهایـت شــد و من غـرقِ معمـای توأم
.
فرمِ موهای تو موّاج و خروشان شد و من
رود بی تـابـم و چــون در پیِ دریـای توأم
.
من به هر ســازِ تو رقصیـدم و قانع نشدی
کیش و ماتِ هوسِ شـاید و امـّای توأم
.
شاکی ام قصد شکایت زده امشب به سرم
زخمـــی آمـــدن و رفتــنِ بیجـای توأم
.
علیرضا آرین مهر
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم لطف دارید شاعر عزیز | |
|
سلام و عرض ادب سپاسگزارم شاعر عزیز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود بر شما!
آوای دلتان شاد!