يکشنبه ۴ آذر
می نوشم شعری از شهرام عمرانی
از دفتر شعرناب نوع شعر قصیده
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۷ ۲۱:۴۲ شماره ثبت ۷۰۸۱۹
بازدید : ۴۳۱ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب شهرام عمرانی
|
می نوشم و هی نوشم
اندیشه نو پوشم
با او که زمین خوردم
این بار نمیجوشم
مطرب تو بزن دف را
مرشد تو بزن کف را
ساقی تو ملولم کن
دنیاست در آغوشم
چنگی بزنم زین پس
دل تشنه آهنگ است
هر شب بدهم سوری
خمّاره ی خوش نوش ام
این عاقبت کار است
پیچیده و دشوار است
نی پرس نزنم حرفش
کز غم نرود هوشم
آر آن می وساغر را
صهبای شناور را
میباره شوم خواهم
خسبیده چو خرگوشم
هی ریز و برونم کن
از عقل به دورم کن
دیگر نکنم یادش
نامش فراموشم
|
نقدها و نظرات
|
سلام در پناه خدا سرزنده و جاودان بمانید انشاالله سپاس از حضور گرمتان | |
|
با سلام و سپاس از حضورتان در پناه حق پایدار باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسيار زيبا و دلنشين بود