جمعه ۲ آذر
کمی ناکوک و بد حالم شعری از محسن مهرپرور ( م مهر)
از دفتر مهر نوع شعر
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۱ ۱۹:۲۹ شماره ثبت ۷۰۷۱
بازدید : ۱۰۰۸ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر محسن مهرپرور ( م مهر)
آخرین اشعار ناب محسن مهرپرور ( م مهر)
|
سه تارم ، راست میگوید ، کمی ناکوک و بد حالم
مخالف میزنم ، زیرا ، مخالف گشته اقبالم
دلم می خواهد امشب را در آوایش رها باشم
ولی افسوس دلتنگم ، ولی افسوس بی بالم
اسیر اشک نافرمان ، اسیر بغض حرمانم
گلو را می فشارد دل ، پر از قیلم ، پر از قالم
نه آهی و نه سودایی ، نه شوری و نه غوغایی
دل آرایی ندارم تا که پرسد حال و احوالم
به دامان تو افتادم ولی دامن کشی کردی
خدایا عاشقی کن تا بفهمی از چه مینالم
م مهر
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.