جمعه ۲ آذر
وای الینّن روزیگار شعری از مهدی تنهائی
از دفتر آیلی گئجه لر نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ ۰۰:۳۷ شماره ثبت ۷۰۶۱۷
بازدید : ۷۰۴ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب مهدی تنهائی
|
#م_ت_
گوزلمه یول گوزلریم ؛دای بسدی، بسدی اینتظار...
گلمدی یار دان خبر الدن گدیب صبر و قرار...
دنیانین یوخ فاید ا سی هم آیلریخ وار هم اولوم...
ای امان بو ایشلرینّن؛ وای الینّن روزیگار...
اولماد ی هج شاد اولام غوصّه آلیبدی دوره می...
هامّیا شانس اولدی جار ،اولدی منه غم همجوار...
خوش گونون دوستی نه چوخ؛بد گونلرینده یار هانی؟
دای ندن من سوز دییم ؛ یالقوز اوره ده دای نوار...
بیلمدیم من هچ زامان بو سیرّی عومرومده ندن...
دوسلاریم ظاهیرده دوس، دالدا ندن دوشمن اولار...
بیلمیرم دونیا بویو؛ کیم یار دی کیم دوشمن منه...
چکمیشم دای دورمه همّی شلیخ من دوت دو وار...
#م_ت_
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزار حضور پر مهرتان هستم بانو عجم عزیز | |
|
سپاسگزار مهرتان هستم جناب کاظمی عزیز | |
|
سپاس مهرتان جناب شیاسی عزیز | |
|
سلام بر همایون خان عزیز دوست خوبم...خودمونیم کم کم داری تر کی یاد میگیری سخته ها کمی بهت بگم ...ممنونم ازحضورپر مهرت ....از توجهت بر شعرام از اینکه میخونی و درک میکنی و با حضور پر از مهرت موجب دلگر می من هستی...مرزی بیین دوستی نیست و ما گر چه دوریم ولی همیشه در یاد و خاطرم و در قلبم هستی دوست خوب من | |
|
سپاس مهرتان جناب انصاری عزیز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.