يکشنبه ۴ آذر
روز قسم شعری از شهرام عمرانی
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷ ۱۵:۰۲ شماره ثبت ۷۰۵۲۳
بازدید : ۴۲۲ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب شهرام عمرانی
|
رختهایتان را طناب کنید
حرفها را توی کتاب کنید
دربها را ببندید
کارها را رها کنید
قصرها فرو خواهند ریخت
برای تماشا
لباس سفید انتخاب کنید
صدایی مهیب از کهکشان برمیخیزد
برای شنیدنش سکوت بر پا کنید
غربت عجیبی همه را فرا خواهد گرفت
سعی کنید فکری به حال آشنا کنید
آب دریا قطعا بالا می آید
او قسم خورده
به قسمش اعتنا کنید
کوهها در آسمان به گردش در می آیند
کافیست کمی بالا را نگاه کنید
مرغان مانند باران زمین میریزند
نزول رحمت نیست فکر بلا کنید
زمین دهان دره خواهد کرد
وای اگر لحظه ای خطا کنید
خورشید تیره خواهد شد
روی خواهد گرفت
چشم ببندید
کمتر ببینید کمتر صدا کنید
یک روز به اندازه تمام تاریخ
معجزه خواهد کرد
این شعر نیست گواهی میدهم
انتقام خواهد گرفت
آن روز بسی نزدیک است
بمن اعتماد کنید
این بود تمام سخن تمام حرف
زندگی همینقدر کوتاه است
شاد باشیدو برای هم دعا کنید.
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به شعر ناب خوش آمديد