جمعه ۲ آذر
بیا و برگرد شعری از سعید کشاورزی
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱ دی ۱۳۹۷ ۱۱:۳۵ شماره ثبت ۶۹۹۱۹
بازدید : ۳۳۵ | نظرات : ۳
|
آخرین اشعار ناب سعید کشاورزی
|
به انتظارت دیونه میشم دارم میمیرم بیا و برگرد
این خونه بی تو دیونه خونه است طاقت ندارم بیا و برگرد
کاشکی که میشد ، از توی قلبت ،یه بار دیگه منو ببینی
برام چه سخته نفس کشیدن وقتی که نیستی بیا و برگرد
ای کاش می دیدی در کنج یادت دارم می پوسم
خورشید قلبم ، اینجا روزا هم بی تو تاریکه بیا و برگرد
شاید نباشم لایق عشق ات از آسمونا به خاک نظر کن
من خاک پاتم رسوای عشق ات بیا و برگرد
دل زیر پاته ، نذر چشاته عشقای دنیا
همه میدونن محتاج عشق نیست اون قلب پاک ات بیا و برگرد
حرفی نمونده که تو ندونی شعری نمونده که تو نخونی
ترانه هامو به پات می ریزم اگه که خوندی بیا و برگرد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه زيبايي است