جمعه ۲ آذر
مزاج شعری از پژمان بدری
از دفتر سپیدانه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۳ آذر ۱۳۹۷ ۱۷:۳۴ شماره ثبت ۶۹۷۱۲
بازدید : ۹۱۹ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب پژمان بدری
|
خورشید غایب ست
جماعتی با تیغِ
آلوده به طاغوت
عملِ جراحیِ نازیبایی
روی صورتِ شب
انجام می دهند
تا ماه و ستارگان
از چهره اش
تکانده شوند و
غده ی بدخیمِ
سیاهیِ مطلقِ
نظمِ نوین شان
همه جا را
چرکین کند
سرطانِ خونخوارِ
امر به منکر و
نهی از معروف
دنیا را
مبتلا کرده
دیگر مزاجِ خدا
تلخ شده
مزرعه ای از توتون
داخلِ چُپُقِ خود می ریزد
آن را دود می کند و
تکیه بر کرسی آسمان
به فکر نابود کردن جهان
می نشیند
که حال کره ی زمین
خوش نیست
درونِ بخشِ کِموتراپی
بستری ست
اما گوشِ شیطان کَر
با تجلیِ شفاعتِ تو
دوباره زندگی
در شریان های مرگ
جاری می شود
و سلول های این خاک
پیوند مغز استخوانِ
سرشتِ نیک را
پس نمی زنند......!!
#پ_ن
این شعر را به امین شجاعی دوست عزیزم ماندگارترین رفیق که با هویدا شدنش واژگان را به تکاپو انداخت تقدیم میکنم.
کِموتراپی یا شیمی درمانی مراحل درمان بیماران سرطانی در بخش مراقبتهای ویژه است.
#مزاج
#پژمان_بدری
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام جناب واقعا خرابست.... | |
|
سلام براستی تو چه دوست داشتنی هستی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
تقدیمی زیبایی است
حقیقتا که حال زمین خوش نیست