جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر فتانه خزاعی ( دلدیدار )
آخرین اشعار ناب فتانه خزاعی ( دلدیدار )
|
تل مدفون آرزوهایم
در ژرفترین نهانخانه دل
همچنان
درتکاپوی ناباوری
به نظاره نشسته و
در سوگِ دست نایافته هایش
مویه میکند
اما هنوز
به امید لحظهای بارانی
چشمه سار خشکیده ی
دیدگانم را
در زلال مهرجوی رهایی
شستشو میدهد
آری
ای گمگشتهی پر تب و تاب
در فراخنای بیشکیب
ترنم نگاه پرغصهات را
از زلال مالامال امید چشمانت
روانه ساز و
اینک
بر افقهای بلند زندگی
تا بیکرانههای هستیات
هرچه سبک بارتر
پر کشیده و
سرود جاودانه ی عشق را
دوباره زمزمه کن
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام خواهر نازنینم متشکرم از محبت و پیگیری بزرگوارانه شما | |
|
بانو شعله نازنین از حضور مهربانتان سپاسگزارم | |
|
جناب بزرگوار طهماسبی همواره مرهون لطف شما هستم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
دستمریزاد
موفق باشید