يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر سلیمان حسنی(حامی)
آخرین اشعار ناب سلیمان حسنی(حامی)
|
ناگفتهْ غــمیکه در دلِ ماست
از رنگِ رخِ پریــــــده پیـــداست
اینخنـــده که افتاده به لبها
عُمریاستکهبهرِ ما معمّاست
اشـکیکه روان زِ دیـــده گشته
رودیستکهمنتهیبهدریاست
دریای غمیکه بیحدود است
جـــز حدِّ محبـــتی که بر پاست
امّیــــدمنِ آن ســـــوی دگرهست
در پشتِ غبار و کُنجِ رؤیاست
هــــر چنــــد که بــادبــان شــکسته
اما ٬دو سه پـــارو که مهیــّــاست
حـــامی است و یک افقْ مقابل
دلگیــــرْ ٬ ولی ٬ عجیبْ زیباست
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام استاد گرانقدر:حضور جنابعالی شادی بخش است.شادمان وسلامت باشید | |
|
سلام خانم یوسفی:تشکرمیکنم ازلطف شما.خدایارتان باد | |
|
سلام برشما:خیلی ممنونم.پاینده باشید | |
|
سلام:تشکرمیکنم ازمحبت شما.شادمان باشید | |
|
سلام وسپاس برشمابرادرگرامی.ایزدیکتا یارتان باد | |
|
سلام جناب فلاحی عزیز:محبت فرمودید.شادکام وسلامت باشید | |
|
سلام:ازحضور پرمهرتان ممنونم.دلتون شاد | |
|
سلام خیلی ممنونم.شادمان باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و شورانگیز بود