جمعه ۲ آذر
هیچکـس شعری از غلامرضا شیبانی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۷ ۱۱:۵۰ شماره ثبت ۶۸۷۷۹
بازدید : ۳۵۶ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب غلامرضا شیبانی
|
تو همان هستی که می خواهی و بس
می کشد در ما خدای ما نفس
آرزو ها می برد ما را جلو
گاهی هستند آرزوها پیش و پس
آدمی باید بیابد توسعه
ور نه دنیا نیست جایی جز قفس
زندگی صد سال هم بی حاصلیـست
تا که سرگرمی تو با این خار و خس
من خطابم هیچکس جز خویش نیست
با تو هستم ای جناب ِ هیچکس
این منی که هست گرفتار منی
می دهد در عرصه جولان چون مگس
اینهمه دل دل نکن کاری بکن
داد خود خواهی به داد دل برس
|
نقدها و نظرات
|
سپاس ویژه محضر استاد تندرست و در پناه حق باشید | |
|
بانوی ادیب و بزرگوار از همراهی و لطف سرکار بی نهایت ممنونم | |
|
استاد شوکران، پاینده و برقرار باشید سپاسگزارم | |
|
شاعره خوش ذوق و بانوی بزرگوار از لطف ، خوانش و همراهی سرکار سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود