جمعه ۲ آذر
همسفر ثانیه ها شعری از مهدی تنهائی
از دفتر شب های مهتابی نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۷ ۰۱:۵۹ شماره ثبت ۶۸۵۸۱
بازدید : ۱۰۱۱ | نظرات : ۲۹
|
آخرین اشعار ناب مهدی تنهائی
|
#م_ت_
من تو را در تیک تیک ساعت کنج اتاق...
ثانیه در ثانیه...
در سکوت خالص تنهائیم...می کنم هر شب مرور...
یا شده؛ حتی که من...
از میان کوچه بر زن های شهر...
بی کس و تنها و فارغ از همه....خیره در عقر به های ساعتم...
می شوم همسفر ثانیه ها...می کنم با یاد تو....
از میان بار دلتنگی عبور...
#م_ت_
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم برادر عزیز جناب استکی...دلگرم یاری دوستانم...🌹🌹🌹 | |
|
سپاس مهرتان و حضور گرمتان جناب سالوند عزبز | |
|
سپاسگزارمجناب اسماعیلی عزیز | |
|
سپاسگزارم بانو جلیلی عزیز | |
|
سپاس از مهرتان جناب کریمی عزیز | |
|
سپاس از مهرتان استاد انصاری عزیز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.