شنبه ۳ آذر
تکیه گاه شعری از مینا صدیقی (باران)
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۰ مهر ۱۳۹۷ ۱۰:۲۸ شماره ثبت ۶۸۱۵۶
بازدید : ۵۲۶ | نظرات : ۱۳
|
دفاتر شعر مینا صدیقی (باران)
آخرین اشعار ناب مینا صدیقی (باران)
|
تا تو هستی در کنارم زندگی امن و امانه
آخه آغوش تو عشقم بهترین جای جهانه
با تو هر لحظه قشنگ و باشکوه و عاشقونه
سردی روزای من رو گرم کردی بی بهونه
تو همه آرامشی و من کنارت غرق خواهش
دستای تنها و تشنه ام مونده محتاج نوازش
تو حضورت تکیه گاه هرشب و هر روزهء من
سایه ی عشق تو باشه تا همیشه رو سر_من
عشق_ دیروز و هنوزم، آشنا با قصه من
اومدی و باتو گم شد هرچه درد و غصهء من
با تو تکرار قشنگ خنده هامون زیر بارون
ردپاهای من و تو مونده رو فرش خیابون
تو همه آرامشی و من کنارت غرق خواهش
دستای تنها و تشنه ام مونده محتاج نوازش
تو حضورت تکیه گاه هرشب و هر روزهء من
سایه ی عشق تو باشه تا همیشه رو سر_من
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس از شما | |
|
سپاس از شما گرامی قابل ذکر است اثر فوق ترانه ست و البته که دست شاعر برای نگاه داشتن ردیف و قافیه بازتر از غزل است و نگاه داشتن ریتم و وزن ارجحیت دارد. ممنون که با دقت مطالعه کردین و نقد فرمودین | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام
به جمع ماخوش آمدید
زیباقلم زدید