جمعه ۲ آذر
تکرار شعری از محسن مهرپرور ( م مهر)
از دفتر مهر نوع شعر
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ ۱۵:۴۹ شماره ثبت ۶۸۱۴
بازدید : ۱۰۳۹ | نظرات : ۱۳
|
دفاتر شعر محسن مهرپرور ( م مهر)
آخرین اشعار ناب محسن مهرپرور ( م مهر)
|
یکی مثل همه از جان من تکرار میخواهد
مرا هر روز همچون عاشقی تب دار میخواهد
نشسته رو به روی من که من آیینه اش باشم
در این آیینه بازی ها مرا بسیار میخواهد
لبانش را به هم می مالد و آهسته میگوید
نمیدانی چه قدر امشب دلم سیگار میخواهد
برای قهوه های تلخ روی میز تحریرش
شریکی مثل من شب تا سحر بیدار میخواهد
نگاهم میکند تا من به چشمانش ببندم دل
از این دیوانه بازی ها گمانم یار میخواهد
به گرد گردنم گاهی گلاویزست و پرغوغا
نمیدانم چه بد کردم که او پیکار میخواهد
یکی مثل همه امشب درون آینه دلتنگ
شریک غصه میخواهد دلی غم خوار میخواهد
شبیه من پر از درد است و درمان را نمیداند
برای زخم دلتگیِ خود تیمار میخواهد
م مهر
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.