جمعه ۲ آذر
باهم ولی تنها شعری از افسانه طرح زاده
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷ ۱۸:۰۸ شماره ثبت ۶۷۹۶۳
بازدید : ۳۱۶ | نظرات : ۱۱
|
دفاتر شعر افسانه طرح زاده
آخرین اشعار ناب افسانه طرح زاده
|
نمیدونم ...
آدمای قصه من چرا !
همیشه مثه پلیسا دیر میرسند...
واقعا چرا ؟
وقتی سرمو رو شونه خودم گذاشتم
وقتی تو آغوش خودم فرو رفتم
وقتی که اشک های خودمو
خودم پاک کردم ...
وقتی که حتی
یا علی ..دوباره رو تنها گفتم
سهمه من از داشتنشون چیه پس ؟
خیلی همه با هم تنهاییم نه ؟
بیچاره ما
بیچاره ما ...!
افسانه طرح زاده (ایماتا)
|
|
نقدها و نظرات
|
ممنونم از شما | |
|
سلام قربان شما ممنونم | |
|
سلام ممنونم از بیان نظر شما ...من گاهی خیلی ساده مینویسم گاهی کمی پیچیده ...چشم حتما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیارزیبا
و مبین مشکلات جوانان جامعه ما