سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید |
|
||||||||||||
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است. |
زنده باد مرحبا بر قلم ارزشمند شما
الحق که استادید در نگارش تغزل پردازی های عاشقانه البته قالبش می توانست چهارپاره نام گیرد . من هم گاه در زدن قالبها وقتی عجله دارم یا نت ضعیف است برایم اشتباهی درج میشود .
امیدوارم همچنان و هماره موفق و سربلند باشید .
یک معجزه در چشم تو دیدم...
چشمان زیبایت مرا فهمید
دیگر نفهمیدم چرا این دل...
مثل گسل شد ناگهان لرزید
دیوانگی با عشق رسوا شد...
روزی که افتادم به دنبالت
چشمان تو حرف خودش را زد...
دیگر نپرسیدم من از حالت
پشت سرت من چال می کردم...
آن دانه هایی را که پاشیدی
من دشت بی آب و علف بودم...
تو بر کویرم سخت باریدی
آن دانه ها رویید و من اما...
آن روزها چیزی نمی دیدم
این شد که در زیر لوای دل...
بر دور باطل باز چرخیدم
آن خوشه ها را چیدم و امروز...
از دانه هایت باز پاشیدم
تو معجزه کردی در این قلبم...
چون بعد عمری سخت باریدم