يکشنبه ۴ آذر
مرغ افکار شعری از سجادمیردادی(درویش)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ ۱۸:۴۲ شماره ثبت ۶۷۳۷۷
بازدید : ۴۰۶ | نظرات : ۵۰
|
دفاتر شعر سجادمیردادی(درویش)
آخرین اشعار ناب سجادمیردادی(درویش)
|
مرغ تنهاهمان فکرمن است
که کلاغی سایه افکن پیدا
برسربام خفا
درکمین خوردن یک دانه است
اندکی ساکت شدم
دیدم آن زاغ سیه
پهن کرده سایه اش فکرمرا
هرکجامی نگرم تاریکی ست
خفته انگاردوچشمم که چنین بیدارم
منم آن دل مرده
که چنین افسرده
درپی یک قطره نور
که خیالم برده
مرغ تنها همان فکرمن است
که ربودش سایه های آن کلاغ
در پی نوری چنین گردد چراغ
تابیابم خویش خود را
درهوای پرزدن...
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام ودرودبرمهربان بانو ازاین همه محبت ولطف بیکران تان به خودم میبالم سپاس بی کران بانو ممنونم | |
|
ن | |
|
ن | |
|
ن | |
|
ن | |
|
ن | |
|
ن | |
|
ن | |
|
ن | |
|
ن | |
|
ن | |
|
ن | |
|
ن | |
|
ن | |
|
ن | |
|
ن | |
|
ن | |
|
ن | |
|
ن | |
|
ن | |
|
ن | |
|
ن | |
|
ن | |
|
ن | |
|
ن | |
|
ن | |
|
ن | |
|
ن | |
|
ن | |
|
ن | |
|
ن | |
|
ن | |
|
ن | |
|
ن | |
|
ن | |
|
سپاس زنده باشید درسایه سار یگانه حق | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شاکرم خدارا که دوباره مینویسید
و درود بر قلم نمادپرداز و اندیشه ی فرهیخته بیانتان
قارقار ِ زاغان
و هَیاهوهاشان
نَبَرد خاطرِ آزادِ نسیمانِ سحر را
ز دلِ جنگلِ اندیشه ی سبز
بداهه تقدیم این دلگویه زیباتان
درپناه حق