جمعه ۲ آذر
با من سفر کن شعری از مسعود مالمیر
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۵۱ شماره ثبت ۶۶۹۹۲
بازدید : ۶۸۴ | نظرات : ۱۹
|
آخرین اشعار ناب مسعود مالمیر
|
سفر کن نازنین ،با من سفر کن
از این شهری که رویاش بی تو پوچه
تمام راهو باید با تو سر کرد
برای رد شدن از مرز کوچه
سفر کن نازنین، با من سفر کن
فرار از این شبی که توی راهه
فرار باید کنیم از عشقایی که
امید و عاقبتش ته چاهه
آخه تقصیر قصه های شب بود
که اینجوری ما رو آواره کردن
دروغ از عشقای پوشالی گفتن
زنا و مردا رو بیچاره کردن
امید و آرزو ها مون کجا رفت
خوشی ها رو به قبر کی سپردین
یه جوری روی نور رو خط کشیدین
که انگار زنده این ، اما که مردین
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض ادب خدمت بانوی مهربانم بسیار مچکرم از نگاه شما گرامی زیبای از نگاه شماس | |
|
درود بر شما سپاس از محبت و مهربانی تون عمرتون گل نباشه ایشلا... | |
|
درود ها بر شما جناب استکی بزرگوار زیبا نگاه شماس گرامی ممنونم از حضورتون | |
|
درود بر شما بانو ایزدسرشت گرامی بی نهایت سپاس از نگاه و حضور سبزتان | |
|
درود بر شما بانوی مهربانم سرکار خانم ناصری گرامی سپاس ها از حضور و محبت بی کران شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرادرخوبم
بسیارزیباست