يکشنبه ۴ آذر
قبله گاه شعری از محسن نظری
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ ۱۶:۴۱ شماره ثبت ۶۶۸۶۷
بازدید : ۴۲۳ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب محسن نظری
|
نشسته ام ، ... به مُداوای زخم های تنم!
چه کرده ای تو ... که خون می تراود از سخنم؟
خبر رسیده ، به این خانه باز خواهی گشت!
بیا که لرزه بیاندازد عشق ، ... بر بدنم
مرا به مرز جنون می کشد ، ... تماشایت
سلام می کنم و ... وا نمی شود دهنم!
به اختیار خودم دل نبسته ام ، ... چه کنم؟
برس به داد من ای نازنین! ... که می شکنم
جهان کوچکم ، ... آغوش پر محبت توست
که بی تو سخت غریبم ، ... که بی تو بی وطنم
قسم به چشم سیاهت ، که قبله گاه من است
که بیت آخر این شعر عاشقانه ، ... منم !
#محسن_نظری
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلي ناب و زيباست