عشق یعنی گذشتن از خطر
عشق یعنی آغاز یک غزل
عشق یعنی معنای سبز وجود
عشق یعنی رفتن تا مرز نور
عشق یعنی رویای سبز بی کران
عشق یعنی نیم نگاهی جاودان
عشق یعنی رنگ معنای ظهور
عشق یعنی شکستن در سکوت
عشق یعنی محو دریای وجود
عشق یعنی دوست داشتن تا مرز جنون
عشق یعنی خواستن تا مرز جان
عشق یعنی دوست داشتن تا بی کران
عشق یعنی دور ماندن از دروغ
عشق یعنی صداقت تا ظهور
عشق یعنی اوج بودن در سرور
عشق یعنی لبخند زیبای غروب
عشق یعنی یکرنگ بودن،رنگ نور
عشق یعنی آبی مثل آسمون
عشق یعنی معنای پاک عاشقی
عشق یعنی دریای سبز دلدادگی
عشق یعنی نیم نگاهی در طپش
عشق یعنی پریدن با بال عشق
عشق یعنی بازی های کودکان
عشق یعنی تبسم دنیای جان
عشق یعنی یک بقچه گفتار در سکوت
عشق یعنی سخن گفتن با الفبای غرور
عشق یعنی شهامت در گفتار بی دروغ
عشق یعنی ، هم خانه نبودن با دروغ
عشق یعنی وفادار بودن به عهد و وفا
عشق یعنی یک طلوع و یک غروب بی صدا
عشق یعنی شکفتن یک روز خوب
عشق یعنی رفتن شب های غرور
عشق یعنی راز و نیاز کردن با خدا
عشق یعنی یا علی گفتن در خفا
عشق یعنی علی، یک پدر در نیمه شب
عشق یعنی یک بقچه نان بر دوش در سحر
عشق یعنی زهر خوردن از قضا
عشق یعنی سجاده خونین الوداع
عشق یعنی فرق شکافته در نماز
عشق یعنی رفتن بی اراده از زمان
عشق یعنی امیرالمومنین شاه عرب
عشق یعنی مولای درویشان، مدد
عشق یعنی رفتن رو سوی خدا
عشق یعنی دیدن با چشم انبیا
عشق یعنی زمزم و فردوس و سدر
عشق یعنی کعبه منزلگاه حیدر صمد