شنبه ۳ آذر
داستان نيمه تمام شعری از حسن عباسي
از دفتر غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۵ تير ۱۳۹۷ ۰۸:۳۱ شماره ثبت ۶۶۱۰۹
بازدید : ۳۷۴ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب حسن عباسي
|
در داستان نيمه تمامت رها شدم
از فصل هاي قصه ي عشقت جدا شدم
با سطرسطر خاطره هايت قلم گريست
قلبم شکست، شاعر این ماجرا شدم
جان بخش بود نغمه ی جان گفتنت، عزیز
حالا که رفته ای چه قدر بي نوا شدم
با حکم عقل وصل تو ممكن نمی شود
در گيرودار عقل و دل آخر فنا شدم
بی بادبان عشق به ساحل نمی رسم
چون سرنشین کشتی بی ناخدا شدم
حسن عباسی
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود جناب عباسي مقدم عزيز لطف شما هميشه شامل حالم شده، از اين بابت سپاسگزارم ببخشيد اگر در پاسخ به مهرتان كوتاهي ميكنم. شاگردي بيش نيستم و به قصد آموختن از اساتيد به اين سايت خوب پيوستم. | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلي ناب و زيباست