شنبه ۳ آذر
فراغ یار شعری از ستاره حیدری
از دفتر رهگذر خاطره ها نوع شعر
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ ۲۲:۱۸ شماره ثبت ۶۶۰۴
بازدید : ۱۳۲۱ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب ستاره حیدری
|
حدیث روی تو دیوانه ام کرد
غروب هجر تو ویرانه ام کرد
چنان بی تابم از هجر رخ تو
مرا این درد بی کاشانه ام کرد
غمش دائم مرا دیوانه کرده
مرا مست از می میخانه کرده
بیا ای قاصدک از او خبر ده
سکوت او مرا بیچاره کرده
کجا رفتی تو ای مه پیکر من
بیا ای سرو نیکو اختر من
شدم آواره ی دشت و بیابان
حدیث عشق تو شد مصدر من
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.