جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر نرگس فتحی زاده(موژان)
آخرین اشعار ناب نرگس فتحی زاده(موژان)
|
می ترسم از این عشق از این عشق خیالی
می ترسم از اینکه دل من باز ببازد
بی من بروی ساده مرا ترک کنی آه
ناچار دلم با غم و اندوه بسازد
عمریست که در بند توام حضرت معشوق
آرامش من در گرو بودنت اینجاست
من هر نفسم را به تو مدیونم و انگار
یک لحظه بدون تو برایم ته دنیاست
آغوش تو عمریست برایم شده زندان
محکوم به حبس ابدم کن که نمیرم
من تشنه ی دیدار توام تا به قیامت
باران که تویی بی تو بیابان و کویرم
ماه رمضان گشته بیا چاره ی من کن
بگذار که شب تا به سحر از تو بخوانم
افطار برای دل من عشق بیاور
نگذار که در حسرت یک بوسه بمانم.
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما شاعر گرانقدر قدردان حضور ارزشمندتان هستم سپاس شاد و پیروز باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
نگذار که در حسرت یک بوسه بمانم
درود
بسیار دلنشین و زیبا