دوشنبه ۵ آذر
فصل من... شعری از آرمان ضیائی فر
از دفتر حرف دل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۴۲ شماره ثبت ۶۵۷۹۶
بازدید : ۴۹۶ | نظرات : ۳
|
آخرین اشعار ناب آرمان ضیائی فر
|
فصلِ سردِ قصه ها، رنگِ بهارت نیستم
فصلِ من هم آمد اما، در کنارت نیستم
رفتنی بودی از اول، من نفهمیدم ولی
بی هوا بارانی ام، یا در حصارت نیستم...
دفتری در سینه ام دارم که بعد از رفتنت
با خودم میسوزد اما بی قرارت نیستم
یک زمان بیگانه ام هی شعر می بافم، ببین
واژه ها میچینم آیا...من که یارت نیستم
مینشینم رو به رویت، می نشینی پیش من..؟
بیخیالش، بیخیال...اهل جسارت نیستم...
دردِ من از دوری ات یعنی همین یک استکان
چای میریزم...که من، اصلا دچارت نیستم...!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غمگين و زيباست