سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    بی انتها

    شعری از

    آرمان ضیائی فر

    از دفتر ای شب... نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ ۱۸:۵۳ شماره ثبت ۱۰۱۷۷۵
      بازدید : ۱۰۳   |    نظرات : ۴

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر آرمان ضیائی فر

    نشستن زیرِ باران عادتِ دیوانه ها باشد
    نشستم تا ببینی، بین ما تنها خدا باشد
     
    چه ساده آدم از فکرت به روی سجده میخوابد
    تو در خوابِ کسی هستی اگر حاجت روا باشد
     
    به هر تقدیر دلسردم اگر غیر از خودم باشد
    به هر تقدیر دلسردم، اگر غیر از شما باشد
     
    کنارت زندگی را دوست تر دارم، کسی باشد
    برایش درد و دل کردن همیشه بی صدا باشد...
     
    دلم دریای طوفانی، تو اقیانوسِ آرامی
    دلم میخواست لبهایت تمامِ ماجرا باشد
     
    جهان بازیچه ی خوبیست، یک تصویرِ تکراری
    چه میشد در کنارت باشم و بی انتها باشد...
    ۴
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ ۰۹:۲۳
    درود بزرگوار
    بسیار زیبا و دلنشین بود خندانک
    محمد علی رضاپور
    سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ ۰۶:۵۹
    نشستن زیر باران خندانک

    من هم تا حدی که به سلامتی ام ضرر نزند،
    این دیوانه بازی را دوست دارم،
    البته بیش تر دوست دارم راه بروم تا این که بنشینم.
    سلام و درود خندانک
    محمد باقر انصاری دزفولی
    سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ ۱۸:۴۵
    بداهه ای تقدیم شعر زیبای شمااستادعزیز
    غزلت راز دل
    را برملا کرد
    بهار دوستان
    این باصفا کرد
    خندانک خندانک خندانک خندانک
    عرشیا خوشرو
    پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ ۰۰:۰۷
    خندانک خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0