جمعه ۲ آذر
آب بر آتش بریز ای نازنین شعری از علی امینی
از دفتر عشق در فصل های سال نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ ۱۸:۱۶ شماره ثبت ۶۵۷۶۳
بازدید : ۴۸۸ | نظرات : ۱۷
|
آخرین اشعار ناب علی امینی
|
آتشی می سازم !
شعله ور می شوم و در غم تو می سوزم!
تو به چشمت بینی
سرخی عطر نفس های مرا
طپش قلب مرا
خون در رگهایم
در نبود تو دگر خشکید ست!
نفسم چون آتش
دل من عطشان است
دل من جام نفس های تو را می جوید
تاب گیسوی تو را می خواهد
مهر دستان تو را می طلبد
مهربانی کن عزیزم پس از این خواهش ها
که نگاه تو چون آبی ست
بر این آتش من!!!
|
|
نقدها و نظرات
|
از نظر شما استاد عزیز بسیار کیفور شدم | |
|
سلام و درود بر شما از نظرتون هم بسیار متشکرم شاد و پیروز باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود
زیبا وبااحساس