سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
  • شكست حملة نظامي آمريكا به ايران در طبس، 1359 هـ‌.ش
16 شوال 1445
    Wednesday 24 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      چهارشنبه ۵ ارديبهشت

      قرآن ناطق

      شعری از

      نگين مدیری

      از دفتر شعرناب نوع شعر مثنوی

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ ۲۱:۵۳ شماره ثبت ۶۵۷۴۹
        بازدید : ۵۹۶   |    نظرات : ۴

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر نگين مدیری

      نوزدهْ شب از دلِ ماهِ خدا سر ميرسد
      آن سحر حتى صداى ناله از در ميرسد
      ابن ملجم آمد و قرآن ناطق را گشود 
      ميروى از بين اين مردم على، اما چه زود
      مقتل او در نظر ها مسجد كوفه شده 
      آه، بى شك مقتلش پشتِ درِ كوچه شده 
      قاتل او گرچه گفتند ابن ملجم بوده است
      در حقيقت، ميخ، پهلو، قامتى خم بوده است
      باز بستر پهن شد، بوى گل زهرا رسيد
      باز زينب بر لبش اى شب نشو فردا، رسيد
      روزى آمد يك علىِّ ديگرى فرقش شكافت
      تا كه بابا ديد، سوى او سراسيمه شتافت
      گفت بابا، پيكرت چون پهلوى مادر شده
      از عمود آهنين فرقت چنانْ حيدر شده
      زينب از خيمه درآمد معجرش بر باد رفت
      سيلِ نامحرم به دورش، حرمتش از ياد رفت
      او زِ داغِ  ارباً اربا بر زمين افتاد، واى
      بار دوم، بعد بابا بر زمين افتاد، واى
      ۰
      اشتراک گذاری این شعر
      ۲ شاعر این شعر را خوانده اند

      نگين مدیری

      ،

      همایون طهماسبی (شوکران)

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۲۹
      درود بانو
      بسیار زیبا و شورانگیز بود
      در وصف مولای متقیان حضرت علی علیه السلام خندانک
      نگين مدیری
      نگين مدیری
      شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ۱۸:۴۲
      ممنون از لطف شما برادر بزرگوار
      ارسال پاسخ
      سجادمیردادی(درویش)
      پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ ۱۳:۲۴
      درود استاد خندانک خندانک خندانک
      نگين مدیری
      نگين مدیری
      شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ۱۸:۴۵
      درود بر شما بزرگوار.
      ارسال پاسخ
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0