جمعه ۲ آذر
مِهرِ بی ثمر شعری از ابوالفضل صدری
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۰۸ شماره ثبت ۶۵۵۶۴
بازدید : ۳۴۰ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب ابوالفضل صدری
|
مِهرِ بی ثمر
در عمقِ دلم مِهر تورا جا دادم دل بر لبِ شیرینِ تو شیدا دادم
بستم به دوعالم نگه خویش ببین تا دل به نگاهِ توءِ بی تا دادم
تا یک نظرم سمتِ نگاهت افتاد دین و دلِ خود بهرِ تو یکجا دادم
ایّامِ شبــابم همه را بی منّــــت از بهرِ تو ای یار به اهدا دادم
هرچند که مِهرم به دلت جا نگرفت جانـــــم به دو دستت به تمنّــا دادم
با من تو جفا با دگران یار و وفا صد حیف که این دل به تو بی جا دادم
شاعر:ابوالفضل صدری
|
نقدها و نظرات
|
با سلام. ممنون از الطاف شما دوست عزیزم. ممنون که وقت گذاشته و خواندید
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود
اهدا کردم درست است نه اهدا دادن ولی هدیه می دهند
اما اگر بگویید به یغما دادم بهتر است