يکشنبه ۴ آذر
در پایین شعر شعری از وحیدی ( شيرازی)
از دفتر تازگی ها! نوع شعر
ارسال شده در تاریخ جمعه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۱ ۰۰:۱۴ شماره ثبت ۶۵۵۶
بازدید : ۹۴۲ | نظرات : ۲۴
|
دفاتر شعر وحیدی ( شيرازی)
آخرین اشعار ناب وحیدی ( شيرازی)
|
تمام شب را بخشیدم بخاطر ستاره هایش
و روز را بخاطر خورشیدش
حالا نه شب دارم و نه روز
و می شنوم:
تو خودخواه ترینی
آرزوزیی برایت نمانده...
و زیست می کنم حرف به حرف تمام تو را
و تو نمی دانی، نمی دانی تو کیستی...
.
سلام شاعر:
حضور تو شد که این بار بر زمین افتاد
سپاسم را به تو می بخشم
شاید... شاید قرار بر اتفاق چیزیست نمی دانم
و نمی دانم دانستن کیست و ندانستن اهل کدام حوالیست
دعایم کنید... خدا با شماست.
«« تو »»
وحیدی(شیرازی) - ۰۷/۰۱/۱۳۹۱
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.