جمعه ۱۱ آبان
مادر شعری از رسول رفیقی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۲۶ شماره ثبت ۶۵۵۳۴
بازدید : ۴۳۴ | نظرات : ۱۳
|
آخرین اشعار ناب رسول رفیقی
|
مادر
والاترین خورشید
عشقی به بلندای واژه های اساطیری
بودن های کنار تو را
به خوشبختی های بدون تو نخواهم سپرد
برای من تکرار چیزی شبیه به تو
نشدنی ست
هارمونی آرام موسیقی زندگی
با تو درک درام روزهایم عمیق تر
با تو همیشه کامل ترم
حاصل تکاملی ام
که از ریشه اش ابهت گرفت
بتاب به هوای این خانه
تا زخم هایم ترمیم
و پنجره ها
وسعت بیشتری را نشان دهند
بمان تا ابد
و اندازه های بزرگی ات را
حوالی سفره ی حیاتمان نگه دار
که اعتبار عظیم بودنت
خوشبختی را تضمین شده
به گوشه های اتاق هایمان
پیوند می زند
|
نقدها و نظرات
|
ممنونم از شما بانوی گرامی⚘⚘ | |
|
سپاس از شما استاد بزرگوار ⚘⚘⚘ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیارزیبا
مادرعشقه