سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 1 آذر 1403
    20 جمادى الأولى 1446
      Thursday 21 Nov 2024
        مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

        پنجشنبه ۱ آذر

        سفیدی گُلبرگ ها در باد

        شعری از

        سیده نسترن طالب زاده

        از دفتر پراکنده ها نوع شعر هایکو

        ارسال شده در تاریخ ۲ هفته پیش شماره ثبت ۱۳۳۴۴۹
          بازدید : ۵۹۱   |    نظرات : ۰

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

        سربازان کور
        رودخانه های برفین
        آوازی، بر دوش فرداها..
        ☆☆☆
        پنجره های دوشیزه
        پرده های همیشه ی باران
        درد آرزوها، تا بیگاه..
        ☆☆☆
        جبر شهوانی
        پیوند نخل و زیتون
        جلد غزالگان رگ هایت..
        ☆☆☆
        رامشگران روز
        ارابه های خون
        گربه هایی، زیر پوست شب..
        ☆☆☆
        فواصل نوری
        .
        .
        .
        چنگ می زند جلبک مفلوک
        بر شکوه طغیان  اقیانوس.. 
        ☆☆☆
        رقصی ممنوعه
        مرگی آرام
        کهن بوم سالهای جدایی..
        ☆☆☆
        آهوان باغ
        سالهای داغ
        روبنده ی جذامیان  سال هزار ..
        ☆☆☆
        کثرت بادها
        رازها و یادها
        رقص کیمیاخاتون در خورشید.. 
        ☆☆☆
        خلنگهای وحشی
        .
        .
        .
        کوهستان های خنک
        سفیدی گلبرگها در باد
        ..
        ☆☆☆
        سوارکاران زُمرد
        فاتحان جلگه و کوهستان
        شهسواران نور در آینه...
        ☆☆☆
        خاربیشه های فراوان
        ساربان در پیش
        .
        .
        .
        محملی، در انزوای شبانه..
        ☆☆☆
        چراغهای لیمویی
        کهکشانهای مشعشع پیراهن
        .
        .
        .
        پوسته ی پوک حشره..
        ☆☆☆
        جنگ! 
        .
        .
        .

        طبل توخالی خواجه ی روزمُزد
        مارْش عزای نانهای تُرشیده..
        ☆☆☆
        جاذبه ی مرد روس
        تیغ ها و ترنج ها
        .
        .
        .
        زنان ماسیده بر انگشت..






         
        ۱۵
        اشتراک گذاری این شعر

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        1