جمعه ۲ آذر
بیا... شعری از علی صادقی
از دفتر دل بند نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۱۳:۵۶ شماره ثبت ۶۴۸۹۳
بازدید : ۶۱۹ | نظرات : ۳
|
آخرین اشعار ناب علی صادقی
|
ای منجی عالم , به صلاح است بیا
آشوب میان صد جناح است بیا
در محضرت از ادب به دور است ولی ؛
اوضاع زمانه افتضاح است بیا
علی صادقی
|