از رویِشِ احساسِ عدل ، هستی "طنین افکن" شود
جانی بگیرد باورِ گرمایِ خورشیدِ قرار
بر عالم و آدم مبارک روزِ "حق دیدن" شود
⚘ ⚘ ⚘ ⚘ ⚘ ⚘ ⚘ ⚘ ⚘ ⚘ ⚘ ⚘ ⚘ ⚘
اللّهم صَلّ عَلی محمّد و آل محمّد و عَجّل فَرَجَهُم
ای جامِ جمکرانی صَلّی علیک یامهدی
صهبای "حق نشانی" صَلّی علیک یامهدی
ای روحِ عالَمِ عشق صَلّی علیک یامهدی
تو ای مراد را وفق صَلّی علیک یامهدی
دُردانه ی عسکری صَلّی علیک یامهدی
ای عطرِ پیغمبری صَلّی علیک یامهدی
ای نور را منوّر صَلّی علیک یامهدی
ای لوحِ عدل برابر صَلّی علیک یامهدی
ای جانِ جانِ جانان صَلّی علیک یامهدی
ای شوکتِ بیکران صَلّی علیک یامهدی
محبوب و یارِ ایزد صَلّی علیک یامهدی
اُمّید از تو خیزد صَلّی علیک یامهدی
ای بدرِ ماهِ شعبان صَلّی علیک یامهدی
خورشید بر کهکشان صَلّی علیک یامهدی
ای غایب از دوچشمان صَلّی علیک یامهدی
ای حاضرِ دل و جان صَلّی علیک یامهدی
ای پاسدارِ حرمت صَلّی علیک یامهدی
ای معنیِ اصالت صَلّی علیک یامهدی
ای نورِ دیده ی من صَلّی علیک یامهدی
ای درکِ حسِ بودن صَلّی علیک یامهدی
ای سرورم امامم صَلّی علیک یامهدی
هادیِ خوش مرامم صَلّی علیک یامهدی
ای صبر را شکسته صَلّی علیک یامهدی
هستی تورا دلبسته صَلّی علیک یامهدی
آقا بیا دوباره صَلّی علیک یامهدی
بر انتظار چاره صَلّی علیک یامهدی
نبضِ نَفَس حضورَک صَلّی علیک یامهدی
عَجّل علی ظهورَک صَلّی علیک یامهدی
⚘ ⚘ ⚘ ⚘ ⚘ ⚘ ⚘ ⚘ ⚘ ⚘ ⚘ ⚘ ⚘ ⚘
موعود
جانِ جان ها می رسد آخر ز دور ...
هستم آن یک لحظه را کوهِ صبور
مهدیِ صاحب زمان می آید وُ ...
با سپاهی از شهیدانش حضور
لرزه ی حب بر تمام ِ قلب ها
آن دم آید تا وَرای هر شعور ...
قامتِ سروِ زمان چون ریشه خاک
ایستد در حس ِ اخلاص ِ غَیور ...
آید و با خود گواهی آوَرَد
از خدا پیغام ِ بودن ها و نور ...
آید و خانه خرابی ها رَوَد
عزّت ِ آبادی آرد روحِ طور
آید و هر تیره رویِ خیره رآی
بر عدم بنشاندش شاهِ ظهور ...
آید و دَجّالِ اَعور خِصلتان ...
ذوالفقار ِ حیدرش خواند به گور
آید و هر سرکشِ گردن فراز
خادمِ مردم کند مَهدی شکور ...
آید و اُمّید در "چارِشن هجوم" ...
معنی و جلوه بیابد در غرور
خستگی ها از تنِ مَردان به در
بَحرِ رحمت چون فشاند موجِ سور
وقتِ موعود و ظفر نزدیک شد
که فریدون چیره بر ضحّاکِ کور
آشناگاهِ طلوع ِ آگهی ....
روشنای دیده برق افشانِ شور
اوست کنزِ قرن ها صبر ... او جزاست
می رسد می آوَرَد باخود سرور
اللّهم صَلّ عَلی محمّد و آلِ محمّد و عَجّل فَرَجَهُم
پی نوشت :
باسپاهی از شهیدان خواهد آمد مَهدی ِ جان
در دلم غوغای محشر آیه ی کهفَش تو برخوان
⚘عیدتان مبارک⚘