شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر سیده نسترن طالب زاده
آخرین اشعار ناب سیده نسترن طالب زاده
|
در بنادر بیفروغ خون
گامهایت فلات آبی نوازشهاست
و بالهای سرابی سربین، آنگاه که در دوردستها مانده باشد
چه غمگنانه است
این تملک محتاط نامت که بی زیستن میگذرد
در سراغاز تندیسهای اسفیگا
نااریب و متهور، سالهایی که میگذرد
بیکمند تراوایی
به اعانه ی واژه ای یا تعالی آوازی ،
میگذرد،
شاید که گذشته باشد،،
گاهی شکسته در گرانش مقدارها
بسیار دشت وحشی غنوده در گلبرگ
آتش_ آجین سرایه ی شالیزار
.
.
.
سالهایی که میگذرد
در تحجری ساری،
مبهوت بودن در تکانه ای بی بروا
بر جداره ی سزاوار معبدها،
میگذرد و زمان، رقصی مرطوب و تمدن آساست
، آرام و بیشمار در انتظار گوزنهای کیهانی
... که هر بهار دوباره باز میگردند
نیلوفرین و گشن
آنگاه که چشمانت وقفه ی ستاره آرایی باشد
|