سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        اعتیاد

        شعری از

        رعنا بهارلویی تخلص باغبان

        از دفتر غنچه های بهاری نوع شعر آزاد

        ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۱۸:۲۷ شماره ثبت ۶۴۷۲۱
          بازدید : ۷۱۹   |    نظرات : ۰

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر رعنا بهارلویی تخلص باغبان
        آخرین اشعار ناب رعنا بهارلویی تخلص باغبان

        اعتیاد
        زن ها و مرد های معتاد
        در کوچه های تنگ و باریک
        در پس کوچه و بیغوله های تاریک
        می نشینند ؛ چند تایی با هم
        سُرنگ را تقسیم می کنند بین هم
        هر کدام داستانی دارد با خود
        قصه و غصه ی پنهانیِ خود
        با لباس هایی ژنده 
        و دست و صورتِ کثیف و از دود سیاه
        با موهایی ژولیده ؛ کمری خمیده و بی پناه
        هر شب ؛ می خوابند در پارک و بلوار ؛ زیرِ نورِ ماه
        در شب های زمستانی با پتویِ چرک و پاره پاره ی راه راه
        تنها و بی کس و رانده شده از خانه در شامگاه
        صبح امروز در طلوعِ خورشید
        باز هم بیدار نشد یکی از آنها
        مثلِ دیگرِ معتادان ؛ ماشینِ شهرداری
         بردش از سرِ راه
        رفت و در خاک شد با تمامِ خاطراتش
         چه زیبا و چه سیاه
        و باز هم
        در پارک و بلوار و زیرِ نورِ ماه 
        زمستان / ۹۶
        ۱۴
        اشتراک گذاری این شعر

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0