دروغ چرا ؛ خسته ام وُ بد جور ؛ نگران
هم از دستِ خود وُ هم ؛ زِ دستِ ؛ دگران
کرونا ؛ تو نه خوبي وُ نه ؛ خیلی بدِ بد
تو نه شیرین وُ ؛ نه تلخی ؛ چو ؛ به زهرِ شوکران
تو ؛ عذابی ؛ یا بلایی که به جانها زده ایی
یا همان ؛ سیلي محکم ؛ که نیاز بود ؛ به سران
همه از جامِ طمع ؛ مستِ مست ؛ بودیم ؛ ما
ریشهٔ دوست زدیم وُ هر که از ما ؛ بهتران
در بهارانِ هوسراني خود ؛ غرقه بودیم
ناگهان ؛ دامِ بلا زد ؛ به جهانِ بیکران
آه ؛ یارب ؛ نظری کن ؛ تو دمی ؛ تنها دمی
به دنیایی ؛ که وامانده وُ سرگشته وُ حیران
وقت تنگ است ؛ باغبان ؛ برپاخیز ؛ بیدار شو
آخرِ عمر رسید وُ نیست ؛ وقتِ جُبران
۱۸ /۱ / ۹۹
پ ن : با عرض سلام و احترام خدمت همهٔ دوستان و سروران و اساتید محترم
سال نو را خدمت شما خوبان تبریک عرض می نماییم
و همچنین از خداوند مهربان برای یکایک شما سروران و اساتید محترم وخانواده های ارجمندتان سلامتی و تندرستی ؛ برکت وعزت و آرامش و شادی خواستارم
و دعا می کنم به درگاه خداوند مهر آفرین که هر چه زودتر شر این ویروس خانمانسوز از سر ملت عزیز و شریف ایران و همچنین مردم و ملت های کل دنیا کوتاه گردد آمین رب لعالمین🙏🙏🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
سال نو مبارک