دوشنبه ۵ آذر
بشارت سبز شعری از پانته آ عسکری
از دفتر جزر و مد نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۰۸:۳۴ شماره ثبت ۶۴۶۱۲
بازدید : ۷۴۵ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب پانته آ عسکری
|
چه مومنانه در این سرزمینِ سینه کبود
دوباره خاک، هزاران ورق شکوفه سرود
شکست، باورِ تاریکِ سایه های بلند
میان جنگلِ خورشید نوشِ غرقِ سجود
درختِ یاسِ جوان، آخرین تلاشِ بهار
دری به شادیِ گنجشک های خسته گشود
نبردِ صخره و گُل نابرابر ست اما
حریفِ مساله ها شد، سوالِ بود و نبود
شکفته بر سرِ هر شاخه شعرِ شعله وری
گرفته راهِ غنا هر طرف ترانه ی رود
تنیده در تنِ خاکم تنت که روحِ من است
پر از بشارتِ سبزم که در شمیمِ تو بود
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و تقدیم احترام | |
|
سلام و عرض خوشامد ممنونم از حسن نگاه تان | |
|
درودها استاد سپاسگزارم | |
|
سلام و تقدیم احترام | |
|
سپاسگزارم | |
|
سلام و عرض ارادت | |
|
خوش آمدی زیبا | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی بسیار زیبا و شورانگیز بود